Детали

Škoda Enyaq Coupé

Димензии

Безбедност

Безбедносни функции

Škoda Enyaq се залага за бескомпромисна безбедност. Покрај веќе опишаните безбедносни системи, Enyaq е достапен стандардно или опционално со следните функции:

› Подготовка за Isofix вклучувајќи горен врзувач за фиксирање на детско седиште на надворешните задни седишта. Подготовката Isofix е достапна и за совозачкото седиште.

› За разлика од системот за контрола на патувањето, кој одржува одредена брзина, возачот може да го користи ограничувачот на брзината за да вози со која било брзина, но не ја надминува поставената максимална вредност.

› Системот за сопирање против блокирање (ABS) го спречува блокирањето на тркалата при итно сопирање или при маневри за сопирање на лизгави површини.

› Со зголемување на притисокот на сопирачките, хидрауличниот асистент за сопирање (HBA) го поддржува возачот за време на итни маневри за сопирање. Ова може значително да го скрати растојанието за сопирање.

› Електронската распределба на силата на сопирањето (EBV) автоматски го оптимизира притисокот на сопирањето и целокупната распределба на силата на сопирањето и спречува преголемо сопирање на задните тркала.

› Контролата за влечење на вртежниот момент на моторот (MSR) се спротивставува на тенденцијата на блокирање на погонските тркала, што може да се појави при сопирање на лизгави патишта.

› Системот за контрола на тракцијата (ASR) овозможува непречено стартување и забрзување на лизгави патишта без да се вртат тркалата.

› Електронската блокада на диференцијалот (EDL) поддржува забрзување и при возење по ридови со мала влечна сила под едно од погонските тркала.

› Стабилизацијата на приколката (TSA) е активна ако возилото е опремено со оригинална кука за приколка со сопствена контрола. Системот работи на принципот дека едно или повеќе тркала се сопираат и, доколку е потребно, вртежниот момент на електричниот мотор истовремено се намалува. Интервенцијата на системот TSA овозможува стабилизирање на возилото и приколката.

› Продолжената електронска блокада на диференцијалот (XDS+) го поддржува возачот во остри кривини и обезбедува неутрално однесување на возилото при динамично свиоци. Контролната електроника симулира присуство на самоблокирачки диференцијал за подобрување на влечната сила и динамиката на возење во кривините. Затоа, возилото се движи многу побезбедно и поприродно при свиоци.

› Со системот за следење на притисокот во гумите (TPM+), возачот секогаш е информиран за притисокот во гумите.

› Функцијата Auto-Hold спречува (без оглед на наклонот на патот) ненамерно движење на возилото при запирање или возење без да мора да го притиснете педалот на сопирачката. Сопирачките се ослободуваат автоматски кога ќе притиснете на педалата за гас. Со функцијата за автоматско задржување, сопирачките можат да дејствуваат на двете оски.

Возење и управување

Погон на сите тркала

Електричниот мотор инсталиран на задната оска може да се надополни со втор електричен мотор на предната оска. Ова го прави Enyaq возило со погон на сите тркала.

Погонот на предните тркала се вклучува и исклучува целосно автоматски, а возачот може до одреден степен да влијае на однесувањето на системот за погон на сите тркала со избирање на режимот на возење - Sport, Eco, Comfort или Traction.

Погонот 4x4 користи само малку повеќе енергија од погонот на задните тркала. Оваа дополнителна потрошувачка главно се должи на тежината што дополнителниот преден мотор ја става на возилото. Овој погон на сите тркала е енергетски поефикасен од конвенционалниот дизајн со диференцијал на централната оска и универзален спој.

Погонот на сите тркала е достапен само со најголемата батерија (82 kWh).

Адаптивна контрола на шасијата со избор на профили за возење

За максимално уживање во возењето, Enyaq може да биде опремен со адаптивна контрола на шасијата, вклучувајќи избор на профили за возење. Во зависност од избраниот режим, тврдоста на амортизерите и другите поставки за возење се менуваат. Лесно префрлете се од режим на релаксирана удобност во динамичен спортски режим со притискање на копче.

Адаптивната контрола на шасијата (DCC) континуирано го следи моменталното однесување на возењето (сопирање, забрзување, свиоци) и реагира на тоа со прилагодување на карактеристиките на амортизацијата на поединечните тркала поединечно и независно во зависност од избраниот режим.

Спортска суспензија

Спортската шасија се карактеризира со поцврста суспензија, која е надополнета со специјални спортски амортизери кои нудат исклучителна реакција и динамични карактеристики на возење. Тој е понизок за 15 mm на предната оска и 10 mm понизок на задната оска.

Регенеративно сопирање

Со регенеративно сопирање, кинетичката енергија на возилото се претвора во електрична енергија, која потоа се складира во високонапонската батерија. На овој начин енергијата се користи ефикасно и се зголемува досегот на електричното возило со делумно полнење на батеријата додека возите. Регенеративното сопирање се одвива во различни ситуации на возење и работи во различни режими, кои можат да се променат во секое време. Интензитетот на регенеративната сила на сопирање може да се прилагоди рачно од возачот или автоматски од контролната единица на возилото.

Прогресивно управување

Оваа карактеристика обезбедува подобро ракување и поголема агилност на кривулестите патишта во Enyaq. Прогресивното управување го менува односот на менувачот во зависност од аголот на вртење на воланот.